Czy jajko zanurzone w wodzie z solą tonie? Jak działa płyn do naczyń? Czy można pokolorować kwiaty? Na te i inne pytania szczegółowej odpowiedzi postanowił poszukać uczeń z klasy 2a. Kacper stworzył w domu swoje własne laboratorium, w którym przy wsparciu rodziców wykonuje wiele doświadczeń, które dokumentuje filmami zamieszczanymi na własnym kanale na YouTube. Swoją pracą dzieli się z kolegami z klasy prezentując wyniki swoich doświadczeń na klasowym kółku przyrodniczym, które cieszy się ogromnym zainteresowaniem ze strony innych uczniów i inspiruje ich do własnych odkryć.
W pierwszych dniach czerwca odbył się Dzień Dobrego Słowa. Tego dnia uczniowie obdarowywali się kartami z miłymi słowami, które miały wywołać uśmiech i wprawić w dobry humor. Jak widać na załączonych zdjęciach!
Ela Pasik, Krystyna Drapiewska i Patrycja Wanat
18 czerwca uczniowie klas 5a i 6 przystąpili do egzaminu na kartę rowerową. Mimo stresu i wielu obaw wszyscy nasi uczniowie, którzy uczestniczyli w egzaminie zakończyli go z sukcesem. Życzymy naszym uczniom bezpiecznych przygód na rowerze.
Sławka – nauczycielka techniki
Kwitnące kwiaty, spacerujące ślimaki, mieniące się kolorami skrzydła motyli i wszechobecna zieleń – wiosna dostarcza niezliczonej ilości inspiracji do wykonania pięknych zdjęć. Uczniowie klas 4-7 wspaniale dostrzegli pierwsze oznaki wiosny i uchwycili to na zdjęciach.
Sławka – nauczycielka plastyki
„W czasie nauki zdalnej klasy 6c nie opuszcza kreatywność :-) Uczniowie napisali scenariusz filmu o porwaniu na cyfrową wyspę „Pro Beanus”, aby się wydostać muszą zaliczyć test z niemieckiego. Film od początku do końca został nakręcony i zmontowany przez uczniów. Jesteśmy z nich bardzo dumni.”
Agnieszka nauczycielka języka niemieckiego
Co to jest komiks historyczny? Jakich błędów należy unikać przy tworzeniu komiksów? W jaki sposób zaprojektować planszę komiksową tak aby była ona czytelna dla odbiorcy? Uczniowie klas 4-5 w czasie zajęć on-line szukali odpowiedzi na te i inne pytania. Przyjrzeli się pracy twórcy komiksu historycznego.