Dzień Języka Niemieckiego w klasie 4d rozpoczął się od rozwiązania quizu z wiedzy o Niemczech. Uczniowie świetnie poradzili sobie z pytaniami dotyczącymi kultury, geografii i tradycji naszych zachodnich sąsiadów.Następnie wylosowali zdjęcia przedstawiające znane osoby, zabytki lub charakterystyczne elementy związane z Niemcami. Korzystając z
Stacje zadaniowe, to jedna z ciekawszych metod aktywizujących, która polega na zmienności zadań, sposobu ich wykonania oraz na dosłownej zmianie miejsca pracy. Uczniowie pracowali na przygotowanych wcześniej stanowiskach. Taka forma zajęć pozwoliła nam na usystematyzowanie zdobytych wiadomości. Utrwalaliśmy wiedzę, dotyczącą mitologii
Wczoraj w naszej klasie wydarzyło się coś naprawdę niezwykłego. Odwiedził nas przybysz z innej planety! Kto by pomyślał, że ten mały robocik przyniesie nam tyle radości i pozytywnej energii. Zaczęliśmy od prawdziwej przygody z programowaniem. Nasi pierwszoklasiści samodzielnie, w małych grupach, wyznaczali trasę dla robota i z pomocą
Uczniowie klasy 1a naszej szkoły zaprezentowali wyjątkowe przedstawienie w języku angielskim pt. ‘Socks in Grade 1A.’ Młodzi aktorzy z ogromnym zaangażowaniem i entuzjazmem wcielili się w swoje role, zachwycając publiczność wspaniałą grą aktorską oraz świetną współpracą na scenie. Spektakl opowiadał zabawną historię o grupie niesfornych skarpetek,
Na dzisiejszej lekcji języka niemieckiego uczniowie przynieśli ze sobą zdjęcia rodzin. Dzieci pracowały w parach lub trójkach, rozmawiając na temat osób, które znajdują się na fotografiach. Była to świetna okazja do ćwiczenia zaimków dzierżawczych mein/meine bądź dein/deine oraz utrwalania słownictwa związanego z rodziną. Uczniowie zadawali sobie
Podczas godziny wychowawczej uczniowie klasy 6B wzięli udział w kreatywnym wyzwaniu – budowaniu wież z makaronu i pianek marshmallow. Pracując w parach, mieli do dyspozycji wyłącznie te dwa materiały – trzy pianki i dwadzieścia nitek makaronu spaghetti. Kształt i sposób konstrukcji zależały już tylko od pomysłowości uczniów. Celem tego
W Olimpiadzie Olimpus z języka angielskiego udział wzięło z klasa 1 - 1273 uczniów, z klasa 2 - 2229 uczniów, z klasa 3 - 2730 uczniów z całej Polski. Z dumą i ogromną radością prezentujemy wyniki naszych uczniów:
Uczniowie klasy 1b obchodzili Dzień św. Patryka! To była wyjątkowa okazja, aby poznać historię Irlandii i jej tradycje. W tym dniu wszystko było zielone – zarówno stroje dzieci, jak i dekoracje klasy, wśród których nie mogło zabraknąć czterolistnych koniczynek. Na deser czekała na nas pyszna zielona galaretka. Największą atrakcją okazała się jednak wizyta
Uczniowie klasy 3b od początku roku szkolnego uczestniczą w projekcie klasowym "Pajdokracja" w ramach, którego przygotowują swoje własne indywidualne lekcje i prowadzą je w ramach cyklicznych zajęć z całą klasą. Wszyscy uczniowie są świetnie przygotowani i zaangażowani w swoje lekcje. Dzięki temu, że sami wymyślają interesujące ich tematy,
Na lekcji języka niemieckiego uczniowie klasy 6 utrwalali formy przeszłe czasowników nieregularnych w ciekawy i angażujący sposób. Klasa została podzielona na dwie grupy, a każda z nich otrzymała balon z zapisanymi bezokolicznikami czasowników nieregularnych. Ćwiczenie polegało na podawaniu sobie balona w obrębie grupy. Osoba, która
Uczniowie klas szóstych naszej szkoły mieli okazję uczestniczyć w wyjątkowej lekcji w kinie, poświęconej cyberbezpieczeństwu. W trakcie spotkania dowiedzieli się, jak rozpoznawać zagrożenia w sieci, takie jak phishing, spoofing i inne metody stosowane przez cyberprzestępców. Po części edukacyjnej uczniowie obejrzeli film „Game On”, który w ciekawy sposób
Uczniowie klas siódmych zakończyli omawianie „Zemsty” Aleksandra Fredry w wyjątkowy sposób! W ramach projektu edukacyjnego przenieśli się w czasy dawnej Rzeczypospolitej, by zgłębić tajniki szlacheckiej mody. Podczas zajęć młodzież pracowała w grupach, analizując szczegółowe artykuły opisujące stroje noszone przez szlachcianki i szlachciców.
Dzisiejsza lekcja języka niemieckiego w klasie 1a/c była pełna emocji i dobrej zabawy. Uczniowie wzięli udział w grze z wykorzystaniem łapek na muchy. Ich zadaniem było dotknięcie obrazka przedstawiającego słowo, które usłyszeli. Taka forma nauki pozwoliła dzieciom utrwalić nowe słownictwo w angażujący sposób. Dzięki aktywności ruchowej uczniowie byli
Książka "Skrzynia Władcy Piorunów" Marcina Kozioła, przybliżyła klasie 5b historię wynalazcy Nicolasa Tesli. Powieść ta pełna elementów detektywistycznych, pozwala na refleksję na temat niepełnosprawności, a także podkreśla wartości takie jak odwaga, przyjaźń, czy odpowiedzialność przy podejmowaniu decyzji. Uczniowie zwrócili uwagę na dynamiczną